mandag 7. mars 2011

Heklet sett til stua

De siste dagene har jeg vært litt lei av strikking, så da fant jeg fram heklekroken og kassen med oppskrifter. Tenkte jeg skulle hekle et typisk påskesett til stua, men endte opp med å hekle et sett i lysegrønn Fiol, som jeg kan bruke hele året.
Har heklet ferdig en rund duk til stuebordet. Den skulle egentlig på en liten kommode, men ble for stor.

P1010701

Jeg er også ferdig med en ny rund duk til den lille kommoden. Den ble slik:

P1010706

Har en kjøpmannsdisk som også måtte få seg en lang løper. Den ble slik:

P1010707

Og nå har jeg begynt på den første av to løpere som skal ligge i veggseksjonen.
 
P1010709

Moro med heklekrok!

3 kommentarer:

  1. Ååå så mye fint du har heklet !!!
    Skikkelig lekkert !

    SvarSlett
  2. Slike små prosjekter er kjekt å ha innimellom de litt større. Tar jo bare et par timer å hekle en liten brikke. En løper tar litt lengre tid, men siden dette er ting jeg gjør mens jeg ser på TV, så føles det jo som det går kjempefort:)

    SvarSlett
  3. Måtte innom her å kikke enda en gang.
    Du hekler så fint !

    Er så enig at innimellom store prosjekt må en ha noen mindre. Jeg hekler på en stor duk som jeg begynte på for 5 år siden ! Det er blitt mye strikking innimellom, men nå har jeg tatt et krafttak med duken.
    Får litt blod på tann når jeg ser dine fine løpere/brikker.

    SvarSlett