onsdag 27. april 2011

Pledd kan også være kunst:)

I min søken etter heklemønster, ramlet jeg over et Warhol-Inspirerte heklet pledd. Det var så fint at jeg må dele det med andre hekleinteresserte som ramler over bloggen min.


Beundringsverdig, ikke bare kreasjonen, men tolmodigheten som kreves av kunstneren for å få fullført et slikt prosjekt. Men når en ser resultatet, så er belønningen for fullført arbeid storSmilefjes Kjempefint!!

Det er Pesky Pixie som har laget dette imponerende Warhol-inspirerte Marilyn Monroe pleddet av restegarn fra andre prosjektet og en heklekrok størrelse J.
Siden jeg lette etter oppskrifter, vandret jeg videre i cyber og fant to flotte sider hvor jeg kunne slukke min tørste etter fremtidige kreative prosjekt. Vil vel blogge litt om de sidene jeg fant en annen dag.
Bildet av det flotte pleddet fant jeg forøvrig her: http://blog.craftzine.com/archive/2008/03/warholinspired_crocheted_afgha.html


2 kommentarer:

  1. Wow for et teppe! Imponerende og inspirerende! :)

    SvarSlett
  2. Å, dette var kjempefint! Har sånt warholbilde, kjempefan av marilyn :)

    SvarSlett